Фахівці Групи радників та Директорату регіонального розвитку Мінрегіону провели дискусію на тему «Як впроваджувати державну регіональну політику у контексті децентралізації»
Discussion "How to implement a National Policy in a decentralised way?"
10 квітня 2019 року фахівці Групи радників з впровадження державної регіональної політики в Україні Програми «U-LEAD з Європою» і Директорату регіонального розвитку Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України провели дискусію на тему «Як впроваджувати державну регіональну політику у контексті децентралізації».
На початку дискусії своє бачення ключових підходів до впровадження політики виклав Грехем Медоуз, міжнародний експерт Групи радників з впровадження державної регіональної політики в Україні Програми «U-LEAD з Європою», в минулому Генеральний директор Директорату політики регіонального та міського розвитку ЄС (DG REGIO). Він зосередив увагу учасників на тому, що впровадження політики регіонального розвитку відбувається через реалізацію проектів і що саме на якість проектів та їх відповідність стратегії потрібно звертати увагу у першу чергу.
При цьому необхідно пам’ятати, що проекти повинні бути націлені на сталий, гармонійний, збалансований та інтегрований розвиток громад; сприяти залученню інвестицій і створенню нових робочих місць; розвитку інфраструктури і розширенню послуг; захисту навколишнього середовища і підвищенню рівня згуртованості. Відбір проектів повинен відбуватись прозоро на основі чітких критеріїв, які будуть стимулювати появу якісних проектів.
Під час подальшої дискусії учасники обговорили наявні досягнення, а також проблемні моменти, які спостерігаються під час відбору проектів регіонального розвитку і впливають на впровадження державної регіональної політики в Україні у контексті реформи децентралізації.
Квітень 2019 |
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23
|
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |